Seminarium..

Idag började jag klockan åtta och hade helt glömt att skriva ut det jag skulle prata om. Stressade som en galning på rasten för att hinna skriva ut men de jävla datorerna funkar ju aldrig som de ska!!!! Så jag fick hålla mitt föredrag utan papper.. gick sådär men jag är godkänd i alla fall och det är ju de viktigaste:) Marcus och jag kommer fortfarande inte överens angående namn. Det står mellan Isabella och Alice. Vad tycker ni? Bara ca 9 veckor kvar nu tills våran lilla tjej kommer till världen. Längtar:)


Kommentarer
Postat av: Syster

Alice!!!!!

2008-12-23 @ 13:04:40
Postat av: Elle

Madeleine!

Jag tycker att namnet Alice är jättefin

kram faster

2009-01-08 @ 09:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0