Hatar datorer!!

Har inte hunnit skriva nåt på hur länge som helst. Vår bärbara dator har gått sönder och jag har inte orkat satt mig vid den stationära. Ilandsproblem:)

Lilla ella växer och växer och det är så kul att se hur hon utvecklas. Hon har börjat le och hon är så himla söt när hon gör det!! Sover bra om nätterna gör hon också min lilla skrutt! Ibland hela natten utan att vakna. Vi har verkligen fått världens snällaste unge!!!

Helgen den 18-19 kommer Nellys uppfödare hit med sina hundar från skåne och det ska bli så kul att ses. Nelly ska få träffa brorsan och mamma igen:) Vi ska träna liet apportering och så och på söndagen blir det MH för nellys del. Det ska bli så kul at få henne mentalbeskriven och se hur hon reagerar på olika saker.

Nej nu vill Ella ha mat och vi ska gå ut med Nelly innan det är dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Cillan

hej hej hoppas att ni mår bra allihopa och att det är toppen att vara mamma=) Ville bara ge dig min blogg: annaceciliaandersson.blogg.se

Vi får ta och ses i veckan, måste ju få se hur lilla Ella har växt till sig =)



Kram på er så hörs vi //Cilla

2009-04-12 @ 10:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0