Sjuk!

Nu mår lilla Ella äntligen bättre. Själv har man blivit sjuk i stället.. Frber och skit! Men Sandra jag lovar att vara frisk på lördag! Ska bli så kul att gå ut igen, det var verkligen länge sedan. Marcus ska vara hemma med ella. Vad konstigt det kommer att kännas att vara ifrån henne så länge, trots att det bara är några timmar!

I morgon ska jag och Elin gå på stan och sen sak vi en sväng till valle om jag är frisk.. Jag jobbar på det med honungsvatten och varm svartvinbärssaft. Jag kanske tvingar Elin att rida om jag inte orkar. Så skönt att ha någon som kan rida valle när man inte kan själv. Hon rider honom så bra så hene känns det tryggt att lämna honom till:-)

Ett jättegulligt foto på lilla Ella när hon ler!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Ok, men då får du lite mamma ledig iaf. va skönt att marcus får vara ledig så mkt med henne då. själv så tar jag typ alla dagar själv ;)



aha, så du har egen häst. va kul! vart har ni den då?

2009-04-23 @ 21:40:45
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0