Stora tjejen!

Vi var på bvc i går och nu väger hon 4.3 kilo och är 58 cm lång. Vad fort det går! Förra veckan rensade jag ut alla hennes kläder i storlek 50 som var för små. När hon föddes var de jättestora! Nu börjar även vissa plag i 56 bli för små. Helt otroligt vad hon växer!

I helgen kommer marie hit med sina två hundar så deå blir det fullt upp! Vi ska till stallet på lördag och även träna lite med hundarna. På kvällen ska vi ev grilla hemma hos mamma och pappa om de är hemma! På söndag blir det MH test för nellys del och sedan vidare på tollarträff:) Det kommer att bli en supertrevlig och rolig helg!

I dag och i går har jag och marcus Fixat i ordning en del i lgh. Vi har köpt en fotoskrivare så i kväll ska vi fixa alla foton vi ska ha på väggarna:) Vi satte också upp tavlorna som ella fick från totte och jasmine över hennes säng. (tack så mycket för de fina tavlorna!!!) Och så köpte vi även ett gulligt bäddset med nalle puh och nasse! Rosa så klart!:) Nya byrån i hallen har vi också satt ihop och det blev verkligen så mycket bättre än den förra! Nu ska jag börja skriva inbjudningar till
ellas dop!

Lite blandade bilder från påsken och så..


Ella och nelly hos gammelmormor


Denna har vi gjort en tavla av


Stora tjejen i bilen


Mamma och bebis


Ella med sin häst Nicole


Nelly på promenad i skogen


Tack mormor och morfar för den fina påskpresenten. En rosa tröja och ett par byxor


Lilla ella i mamma och pappas säng


Ella hos min kusin Johanna


Tack gammelmormor och gammelmorfar för den fina pyamasen


Sandra på min älskling


Vårt sovrum


Ellas söta hörna:)


Vår balkong

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad stor hon blivit, till och med så det syns på bilderna. =) Mysigt.

2009-04-16 @ 15:28:19
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Syster

Hahaha, ta bort bilden med mig på! Gör ju värsta minen!!

2009-04-21 @ 11:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0