Sötast!!

I dag har vi varit hos Jonnie och Jennifer och fikat och spelat Wee. Adam kom också förbi och Ella fick en jättecool body av honom, Tack farbror Adam!:)

I går var på kalas hos Carro som fyllde 23!  Garttis!!! Supertrevligt och riktigt roligt! Ska lägga upp lite bilder när jag får dem från Zandar för jag glömde så klart Kameran. Innan det var de födelsedagsfest för pappa. Vi åt jättegod mat och det var verkligen trevligt. Nu har vi fixat facebook till morfar också så nu ska jag lägga till honom som vän:)

Tog några sjukt söta kort på Ella i dag när hon låga på soffan och lekte.






Kommentarer
Postat av: elin

så himla söt!

2009-08-02 @ 22:20:38
Postat av: Cilla

Så fin hon är lilla Ella! Vi mååste ses snart igen, men nu har ja börjat jobba på körskolan så vi får ändå förrsöka styra ihop någonting framöver

massa kramar //Cilla

2009-08-03 @ 08:01:50
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/
Postat av: faster Kakan

Hej!

synd att jag var "sjuk" i söndags.

lust att ses i helgen?

ge Ella en puss från mig:)

2009-08-04 @ 00:08:19
Postat av: Pernilla

Hej

så söt hon är lilla godingen...o så stor hon har blivit...

vi får ses nån dag över en fika o promenad...kram

2009-08-04 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0