Sjuk

I går vaknade jag och hade feber:( Inte kul!!! Mådde skit hela dagen. Drack hostmedicin, honungsvatten och alvedon för att få ner febern. Orka ha feber när man ska föda barn!! Så det var tur hon inte kom då. På kvällen kom älsklingen hem med semlor och mc-donalds. Tack så mycket älskling!!

I dag mår jag mycket bättre och febern är borta:) Har varit i stallet i dag. Gud vad jag saknar att rida!!

Nu är jag hos emelie och sitter och kollar på film. Hon och Tove ska gå ut, men mig blir de inte utgång för på ett tag så marcus får hämta mig:)

Kommentarer
Postat av: Malin och Leah

Grattis till lilla Ella! Vi vill önska er lycka till på er fantastiska resa genom livet med eran nya familjemedlem. Såklart är vi nyfika på henne också så när ni känner att allt fungerar någorlunda och när familjen fått snusa på henne vill vi gärna se henne! Gick förlossningen bra?

2009-02-24 @ 22:00:25
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0