Föreläning..

I dag har jag varit på världens tråkigaste föreläsning!!!! Läreren bara svamlade och pratade alldeles för fort och när han var klar och vii hade 40 min kvar av föreläsningen började han dra politiska skämt som var så otroligt tråkaiga!! Och inte fick vi någon rast heller:( Usch den här kursen kommer att bli lång...

Stackars Nelly har fortfarande lite ont i tassen och tycker att det är jättetråkigt att inte få gå på långpromenad och springa omkring och leka med tintin. I dag när jag kom hem hade hon haft så tråkigt så hon hade tömt hela lådan som vi har med mössor och vantar:) Så det låg  en hög på golvet.. Men som tur är är hon så duktig och biter aldrig sönder några kläder, eller så utan bär bara omkring på dem:)

Haha Marcus förstår inte hur du lyckas! Det är bara du som kan det.:) MEN jag älskar dig i alla fall gubben:)

Kommentarer
Postat av: Marcus

jag bara kan... så är det :)

2009-01-22 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0