Grattis Älskling!!!

Grattis på 26 årsdagen gubben!!! (skulle publicerat det i går men de blev strul med inernet då) Jag är så glad att jag har dig älskling!!!!  Vi var hos marcus föräldrar i går och marcus fick massa pengar och kläder. Vi ska ha vårt kalas ihop eftersom jag fyller den 21:e så då kommer han att få ännu mer presenter:)

Jag har önskat mig ett nytt strykjärn för vårt brann typ upp för ett par veckor sen.. Inte så kul present kanske men behövlig!! Jag har också önskat mig presentkort på Gina tricot och Hm så jag kan köpa lite nya sommarkläder:)

Idag har jag och Zandra varit hos elin och lagat mat och sett på greys anatomy. Marcus var hos en kompis emn fick åka hem gansak tidigt för ha hade ella och hon fick ont i magen tror jag och skrek jätttelänge! Stackars liten. men det blev bättre efter ett tag och nu sover hon gott så hoppas de inte är kvar i morgon bitti nät hon vaknar!! (ja min underbara lilla skrutt sover alltid hela nätterna! Fån ca 10-7!! mamma och pappa är mycket glada och utvilade om dagarna!!

Här kommer en bild på Min elin från när vi sjunger låten älskade barn i kyrkan som adam skrivit själv!!! Så fin sång! Ska lägga upp texten en dag! Och tack så mycket för de fina bilderna från ellas dop Emil!!!


Kommentarer
Postat av: marcus

Tack älskling

2009-06-11 @ 13:26:45
Postat av: elin

ja det var så fint när ni sjöng den! och grattis marcus :)

2009-06-12 @ 08:04:53
URL: http://elin1.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis Marcus-igen! Grattis till dig Madde i förskott! Kramar från Anna

2009-06-13 @ 19:52:54
Postat av: Anonym

När kommer texten från låten upp? ;) nu har vi väntat bra länge... :PP hehe

2010-02-15 @ 12:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0