Sovmorgon!

I går kväll somnade Ella vid tolv och vaknade inte förän halv sex i morse. Då åt hon lite och sedan somnade hon om igen och sov till klockan 9. Vi har verkligen fått världens snällaste unge!! Vanligtvis så vaknar hon vid 4 och äter och sover till halv 8 på morgonen vilket också är jätteskönt! 

Idag gick jag en långpromenad med Nelly och Ella på dan och sedan hämtade jag Marcus och så åkte vi och handlade lite. Marcus håller på att göra en god kycklingsallad nu så vi ska starx äta. Vårt nya liv med nyttig mat och träning börjar i dag:) Jag ska också börja träna på gym snart men jag kan inte välja vilket.. Nån som ha ett bra förslag? Har tränat på sol och motion förut men vill proa nåt nytt nu. Måste trimma kroppen lite till bikinisesongen;) ( Men tack vare mina bra gener så har jag redan gått ner allt från min graviditet i alla fall) Men konditionen är inte som den var innan så den ska jag och nelly träna upp. Jag har tänkt att jag ska börja springa med henne ett par dagar i veckan. Så vi får vell se om jag lyckas...:)

Ella Tackar Gammelmormor och gammelmorfar för sitt fina babygym!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, bra! Då kan vi springa ihop när jag flyttar hem igen!=) Puss

2009-03-23 @ 19:41:35
Postat av: Malin och Leah

Njut medans ni kan om nätterna, man vet aldrig när det vänder=)

2009-03-23 @ 20:37:55
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0