Fälttävlan

Den här veckan har ägnats åt typ bara plugg så jag har inet så mycket roligt att berätta.. C-uppsatsen ska vaar inlämnad nästa fredag så från och med då kommer jag att vara ledig och slippa tänka så mkt mera på den:) Längtar!!

I måndags hann vi i alla fall att åka till ekenäs och kolla när emleie tränade fälttävlan. Vad sugen jag blev! Nästa gång ska jag åka så jag hoppas de blir riktigt snart:) Han var så duktig min lilla polle! Han bara flög över alla hinder och älskar
verkligen fälttävlan:)

Lite bilder på de marcus köpte åt Ella på Mallorca:
Sötaste morgonrocken


så söt klänning!


köpte tre olika pyamaser också:) denna på bilden, en likadan men som det stod i love mummy på och ännu en vanlig rosa:)




pappa marcus och ella följde också med




Nelly hoppade alla hinder som hästarna hoppade och hade superkul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0