Det blev vin:)

Det blev ett glas vin och chokladmousse med grädde klockan halv elva.. Då tyckte Ella att det var dax att sova det lilla busfröt!!

I går var vi på maxi och handlade lite och sen var vi hemma och grejade med lägenheten. Var också på en mysig långpromenad i vrinneeviskogen med Jessica emilia och nelly så klart! Träffade en annan tollare på vägen hem. Herrehud jag blir så arg när man ser vissa skaffa hund!! Dom hade en tollre som var jättetjock och agressiv mot människor och försökte bita den stackars farbrorn som tog hand m den åt sin son på dagarna.. Jag frågade vad de gjorde med hunden och han svarade att han gick ut med den på dan och sen var den i trädgården räcker inte det? Jag förklarade att tollare INTE är en hund som man bara kan ha om man inte vill jobba med sin hund och de visste dom inte alls. Jag gav honom mitt nummer och tollarklubbens hemsida och sa att han skulle hälsa att de skulle ringa till mig om det var något de undrade. Blev ett långt inlägg men jag blir så arg. Hur kan man köpa en hund utan att veta något om rasen??? Förstår mig inte på folk altså!! I helgen ska i alla fall Nelly med brorsan på jakt. Han har lovat att han ska fota så hopas inte han glömmer det:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej det var inte kul att se. Jag berättade för Jocke om hunden och om att du gav honom ditt nummer:) Fler promenader måste det bli!

2009-10-09 @ 17:25:37
Postat av: elin

tyvärr gör nog de flesta människor så... kollar bara på utseende och så... sorgligt.

2009-10-09 @ 21:35:44
Postat av: Emilia

Det var ju precis vad vi gick och pratade om halva promenaden också, hur mycket en sån hund behöver, och så dyker det upp en sån. Snällt av dig att hjälpa dom! =) Hoppas vi ses igen snart, det var en trevlig promenad.

2009-10-09 @ 21:47:21
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0