Utställning!

I dag var vi på utställning md nelly och det gick jättebra. En andraplcering och ett förstapris:) Så duktig är hon min lilla vovve:)

Nellys Kritik:
Typ och helhetsintryck: Mycket God
Sött feminint huvud, något stora ögon
Goda vinklar fram och bak,något kort överarm
Bra kropp och bröstkorg
Paralell fin benstomme
Saknar för dagen all underhull ( hon har precis fällt;( )
Rör sig med bra steg, något vid i fronten



Min fina

Ella och nelly satt och lekte med varandras gosedjur i sängen. Dom lekte i nästan 20 min. Så söta!! Bästisar redan:)


Kommentarer
Postat av: mamma

lite dålig uppdatering igen

2009-10-31 @ 00:13:25
Postat av: Marie, Tessie & Passe & 10 gremlins

Vad fin hon är! Jag är jättestolt över er båda!!

Riktigt bra kritik som visar att hon är en precis så fin hund som vi tycker. Kjell Erik har varit på utställning idag med Comanche - Aramis men jag vet inte hur det gick. Jag tar en öl och firar Nellys resultat så här i efterskott. GISSA om det är fullt upp med tio valpar, tio kissepölar, tio valpköparbesök och telefonsamtal ...jag har knappt tid att andas men det är SÅ kul! Det ska bli spännande med Nelly för det blir de första barnbarnen som föds här. Passe är världens bästa storebror så jag förstår att Ella och Nelly kommer ha en speciell relation. Sköt om er.

//Marie

2009-10-31 @ 19:07:52
URL: http://blazingfowlers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0