7 månader!!!

I dag fyller min lilla skrutt 7 månader. Otroligt så fort det går! Av mormor och morfar fick Ella en fin overall och ett par jättesöta hello kitty jeans. Tack snälla mormor och morfat!! Av oss fick hon en ny bilbarnstol. Så bortskämd hon är redan min lilla busunge:)

Vi fick skicka in vår bärbara dator på lagning för att den bara dog helt plötsligt.. Nu hr vi äntligen fått tillbaka den:) Så skönt att kunna sitta i soffan eller sängen och plugga igen!

Snart ska jag och Elin till stallet. I dag blir det nog ett riktigt dressyrpass på banan så kommer vara helt slut när jag kommer hem:)

Här är hon bara bara en månad gammal... Så liten!!!
 

Kommentarer
Postat av: Malin med familj!

Åh så stor hon blivit!! Grattis Ella!!

2009-09-23 @ 16:26:00
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis lilla snuttunge=) kommer kanske förbi ikväll o hämtar tröjan om ni är hemma=) Puss

2009-09-24 @ 08:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0