Kladdkaka

I dag var vi först en snabbis på ikea och handlade ett skåp som vi ska ha i badrummet och sen åkte vi och handlade all mat till i morgon. Sen kom jessica förbi och hjälpte mig att baka kladdkakor tills i morgon! Det gick så där.. haha först spillde jag vit choklad på jessica och sen tappade jessica ett ägg på golvet:) Sen lyfte hon upp elvispen ur smeten utan att stänga av den vilket resulterade i kladdkakssmet i hela kökek:) Och slutligen skulle hon kolla på något vid kaklet i köket och slog i huvudet i ett överskåp:) Min Jessica är med andra ord precis som hon alltid varit!! Men det är därför jag älskar dig gumman!:) Så de blev ingen tråkig kväll i alla fall! Ella sover och vi har precis badat och ska strax äta god mat, mysa och se en film. Entrcot, klyftpotatis och bearnaisesås!! Ska bli gott!

Lite bilder från Veckan:

Min finaste


Ella och jag. Jag är brunett nu föresten om någon undrar:)







Vi var på promenad och mötte morfar utanför brandstationen och han visade oss runt där inne! Jättetrevligt och intressant!


Härlig skogstur!



Bus med pappa på balkongen




Kommentarer
Postat av: Jessica

När jag läste ditt inlägg så började jag skratta och så skulle jag förklara för Jocke vad som hänt. Men jag skrattade så mycket att han knappt hörde vad jag sa..haha :)Ses imorgon! puss

2009-09-18 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0