Ullared

I tisdags var vi på ullared. Köpte en hel del bra grejer till ella och till hemmet. till mig själv hittade jag inget alls förutom lite smycken och underkläder. Marcus köpte bara ett par mysbyxor. Men Valle fick en hel del nya grejer liksom Nelly och Ella:)

Ella ålar sig fortfarande framåt som en liten larv men i dag så stod hon i alla fall upp i krypställning men för min del får hon gärna vänta ett tag med att krypa:) Vi har köpt en massa skyddsgrejer till dörrar, lådor och kontakter som vi ska montera i helgen!

Snart kommer Elin hit så vi ska laga pannkakor:) Så gott!! Jag och Elin brukar göra det för marcus blir alldrig mätt på pannakor!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Mmm...pannkakor, ät några för mig med =)Puss

2009-09-10 @ 12:39:46
Postat av: Ella

Vilken söt bebis du har! Och ett fint namn:)

2009-09-11 @ 12:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0