Alla hjärtans dag

Vi började vår alla hjärtans dag i morse hos marcus mamma och pappa. Marcus mamma hade skadat ryggen så jag hjälpte marcus pappa med hästarna på morgonen. Kanske låter som en tråkig start på dagen men inte för mig! Finns inget mysigare än att vara i stallet på morgonen och höra hästarna mumsa på sitt hö och borsta dem och så:)

Sen åkte vi hem till Kakan som har fyllt år och firade henne. Vi fick jättegod kladdkaka och trevligt sällskap!

Efter det åkte vi hem till mamma och pappa där vi blev bjudna på mat och våfflor:) MUMS!! Blev en sväng till valle också. Red lite dressyr i ridhuset och han kändes jättefin!

Nu är vi hemma och våran lilla älskling har somnat så vi ska strax äta en god middag och sen blir det att kura ner sig i soffan och mysa till en bra film. Ett perfekt slut på en underbar alla hjärtans dag!

Fick dessa underbara blommor av min älskling i dag! Tack!" Älskar dig och ella så otroligt mycket! Ni är mitt allt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0