Long time ago!

Ok ja vet att de var länge sen ja skrev men får uppdatera allt i lite olika omgångar för vi har gjort så mkt under sommaren. Först var vi två veckor ute på landet hos marcus mamma och pappa i "vårat" sommarhus. Valle fick också följa med och trivdes bra trots alldeles för mkt jobbiga bromsar och bliningar! Vi var även en vecka på öland med mina föräldrar och i helgen har vi ägnat oss åt tollarspecialen. Pisstråkigt väder och speciellt på söndagen som vi fick tillbringa utomhus hela dagen i ösregn och självklart gick båda mina fina vovvar och fick fina priser i sin klass så dagen blev ännu längre med väntan på final och prisutdelning. Jag får försöka ta en händelse i taget att uppdatera och visa lite bilder och så men nu är det snart sängen som väntar:) God natt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan



Nu måste jag få skälla lite ;)

Jag saknar din kritik på Dogge från Specialen. Skickade ett meddelande till din mail dagarna efter men har inte fått den ännu... hmmm ;)

Vill få ut den på hemsidan JU...

Maila bedömningen till mig så får jag uppdatera Dogges resultatsida. :)



Om du är ledig på tisdag och om du kan så kör vi lite apporterings träning kl. 13.00.

2010-07-31 @ 14:06:10
URL: http://andrummets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0