Feberdax..

Tog precis tempen på ella för hon verkade lite gnällig och hon har 39 graders feber stackarn. Hon har fått panodil så hoppas de går ner snart. Hon sov nästan tre timmar på dan i dag så jag tog tempen när hon vaknade för jag trodde att de kanske var feber för annars sover hon bara 1 timma på dan. Då hade hon ingen feber men det var säkert på gång då.. Hatar när min älskling är sjuk! Vill bara att hon ska få vara frisk nu för hon hade ju feber flera dagar efter vaccinationen förra veckan!! Får se hur hon mår i morgon... Men varesig hon har feber eller ej får det bli en mysardag hemma i morgon och vila upp sig! Får se om jag kanske hinner träna på kvällen när marcus är hemma om inte jag också blir sjuk. Hoppas inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0