Mycket har hänt:-)

Länge sen man skrev men nu ska jag försöka ta tag i det här. Vi har haft så otroligt mkt att göra och underbara människor att umgås med så kan ju skriva lite kort om vad vi har gjort:-)

Taket i badrummet är sänk och nu sitter det fina inbyggda spottar där:-) Vi har bestämt oss för att bo kvar ett år till trots tillökningen då vi trivs så otroligt bra i lägenheten och så ska vi nästa vecka börja med ett nytt projekt. vi ska dela av vardagsrummet så att ella får ett eget rum:-) Och så vill jag ha en säng med bra förvaring til henne så jag och marcus har börjat skissa lite på en ev säng vi vill bygga.. Vad tror ni??? På sidorna ska det vara två små garderober om ni undrar vad det på sidan är för något:-)



Jag och jennifer håller på att utveckla vår affärside som kommer att bli så bra!!:-) mer säger jag inte förens de är klart...

Ella har börjat på dagis och trivs jättebra vilket verkligen gör att jag kan slappna och inte oroa mig när hon är där! Men saknar henne gör jag så brukar smyga dit och hämta henne typ 10 min innan de är dags att gå hem:-)

Nelly och Douglas kommer jättebra överens här hemma och leker jättemycket nu! Douglas har verkligen anpassat sig och jag skulle inte kunna tänka mig hemmet utan honom! Hur jag ska överleva när Nelly ska hem till sin uppfödare när hon ska ha valpar vet jag inte! Men antagligen har vi en ny bebis då så då har jag ju de at fokusera på i alla fall men oj oj oj vad jag kommer att sakna henne!! Dogge har varit hos veterinären som inte tyckte att man behövde göra något åt hans navelbråck men efersom han ska kastreras så tyckte jag att de var lika bra att de fixade bråcket på en gång så de görs i slutet på november!

jaha de här var lite av vad som hänt nu ska jag se på tv och mysa med god mat framför tvn:-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkligen jättefin säng åt Ella, klockren ide :)

2010-10-11 @ 10:01:59
Postat av: Anonym

Åhhh så fin säng! Vad mysigt hon kommer att få det prinsessan!

2010-10-11 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0