Bubbelbad!

Vi håller på att kolla inredning till vårt badrum vi ska bygga och jag har helt fastnat för svart badkar;-) Har hittat ett par riktigt läckra men har svårt att bestämma mig så hjälp!!! Vilket är snyggast? De första är billigast och kostar bara 14 000 medans de andra kostar typ 16-17 000 men då är de ju en fråga om kvalite och design också... HJÄLP!!!!!!





Jag gillar de sista bäst tror jag men samtidigt är de första snyggt.. och de i mitten kan ella sitta på kanten på.. Hm detta blir svårt!!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker nog som du, att det sista är snyggast designmässigt. Men det handlar ju om att det ska vara praktiskt för familjen och att det ska vara skönt att sitta i också :P Har ni varit och "provsuttit"? Eller har ni kikat på dem i katalog?

2011-05-02 @ 22:51:16
URL: http://jennylindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0