Julmusik

Sitter och lyssnar på julmusik och leker med Ella. Vi kom precis in från lite bus i snön. Vad mysigt de kan vara med snö ibland!! Men när jag skulle gå till stan för att fika med mamma i förmiddags höll jag på att bli tokig!!!! Snö överallt och asjobbigt att dra vagnen så mitt träningspass för i dag är i alla fall avklarat! Köpte klart alla julklappar till emelie i dag så nu är det bara frippe kvar! Skönt!

Elal fick en jättesöt leksak som spelar och låter av mormor i dag på stan så hon var lugn och lekte med den hela vägen hem:) Tack mormor säger ella:)

Nelly som är tokig i snö bara sprang ut i morse och hoppade rakt in i en stor snödriva och såg ut som en snöboll:) Glömde kameran inne men hon var så söt:)

Nu blir det lite fikapaus. Glögg till mig och banan till ella.l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0