Stackars nelly.

Min lilla vovve ha skadat sig:( Hon har trampat på något ute och fått ett sår på trampdynan så nu ligger hon i knät hos mig och tycker synd om sig själv. Hon har fått ett stort märgben och tugga på så att hon glömmer bort bandaget på tassen och inte äter på det. Det är nog ingen fara med henne men man blir ju så orolig när ens lilla älskling skadar sig. Hur ska jag klara av att ha barn?:)  Jag pratade i alla fall med veterinären och hon ska ha bandaget tills på onsdag när hon ändå ska dit och röntga hofterna och vaccineras.

I dag innan Nelly skadade sig var jag och min syster hos mormor och hälsade på. Åt massor av semeltårta och kakor:)
I kväll är det bara plugg som gäller eftersom nya kursen börjar i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0