Sjukstuga..

Uch hatar att vara sjuk! Ella var jättegnällig i natt och i dag för hon har haft feber stackarn;-( Och nu på efetriddagen så har jag också fått feber. Kul!! Eller inte!! Hoppas bara de blir bättre till på tisdag då de är dax för ellas inskolning på dagis. Jag tror hon kommer tycka att det är jättekul det är nog mest mamma som är orolig att hon inte ska trivas, eller äta ordentligt, Och håller dom verkligen koll på min lilla prinsessa? Vi har varit på dagiset och hälsat på och det är ett jättebra dagis men som mamma är man vell alltid orolig:-) Nu blir det att kura ner sig i soffan med älsklingen (och hundarna antar jag) och se en film:-)

Förstå att vi snart kommer att vara 4 i våran lilla familj:-)<3 (eller sex om man räknar med vovvarna)


Magen i vecka 22!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2010-08-10 @ 13:00:35
Postat av: Emelie

<3

2010-08-10 @ 13:01:16
Postat av: Cilla

=) Hihi va roligt att ni ska ha en till, guuud vet du att ja känner mig som världens sämsta vän eftersom vi inte har setts på evigheter, måstee ta tag i detta nu, saknar dig! Pussar o kramar Cilla

2010-08-14 @ 22:32:35
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0