Vill ha ett hus!

Gud vad jag längtar tills jag är klar med skolan och har fått ett jobb så att vi kan köpa/bygga vårt drömhus! Känner mig så instängd i lägenhet. Alla som bor eller har bott i hus förstår nog vad jag menar. Bara att kunna gå ut på tomten och leka med barn/hund eller bara ta en kopp kaffe mitt på gräsmattan!  

I juni är jag klar med skolan så hoppas hoppas hoppas att jag får ett bar jobb ganska snart efter det. Tänk om man kunde ha ett hus nästa sommar!

Jaja men mamma och pappa ska ju åka utomlands i tre veckor i sommar så då ska vi bo i deras hus och så kommer vi även vara hos marcus föräldrar på deras hästgård där vi har ett "eget" mysigt hus på tre rum och kök! Och i år ska valle få följa med också:) så vi kommer i alla fall att få en kanonsommar hela familjen. Marcus är ledig från 14 juni till första september och jag kommer förhoppningsvis att läsa en juridikkurs:)

Nu ska jag laga lite mat till min stackars älskling som är så där sjuk och förkyld som bara killar kan vara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0