Ensam hemma!

Just nu har jag städat hela lägenheten och nu är ag hlt slut så ska snart ta ett varmt bad och bara ta det lugnt. Marcus åkte till sina föräldrar för att hälsa på för ett tag sen med både hundarna oc barnen så gissa om det är tyst:-) Kommer ihåg att när vi var små och skulle åka iväg någonstans med pappa så tyckte vi synd om mamma som skulle vara ensam hemma i flera timmar fast hon sa att hon tyckte att det var skönt. Men nu kära mamma förstår jag dig:-) Att vara ensam hemma ett par timmar och bara tänk på sig själv, städa eller bara slappa är ju helt underbart sköt!!! Och speciellt när jag vet att marcus har barnen hos sina föräldrar för då har ella det superkul med alla djuren och bara att få träffa farmor och farfar är ju toppen tycker hon! Och lilla tindra liger säkert framför en varm brasa och myser medans hundarna sysselsätter sig med att jaga katter, busa och bara njuta av att vara ute flera timmar och busa i snön! Så nu ska jag ta ett varmt bad och tänka på hur mysigt resten av min fina familj har det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0