Så var julen slut..

Vad fort julen gick i år. Men jag fick i alla fall en massa fina och bra julklappar. Jag och marcus var iväg och handlade lite i går till den lilla. En spjälsäng, ett skötbord och ett databord blev det:) (ska lägga in bilder så fort jag hittar sladden från kemeran till datorn!

Vi bestämde oss också för att rensa hela källarförådet vilket tog ett antal timmar så vi var helt slut när vi var klara men då var det dags att åka och handla i stället. Nelly lämnade vi hos min syster och viktor för de skulle ut på en långpromenad vilket nelly tycker är mycket roligare än o vara hemma själv! När vi äntligen kom hem skulle först all mat plockas in och sedan skulle vi städa av det sista och bygga ihop allt vi hade köpt. Så vi var klara när klockan var 10 på kvällen! En produktiv dag med andra ord:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0