Hosta!!!

Det är så skönt att lilla Ella mår bra nu. Sälv mår jag mycket bättre och har ingen feber men nu börjar jag få min jäkla hosta som jag alltid får när jag blir sjuk. Jag hostar så jag knappt kan andas! Hatar att vara sjuk!!! I dag var jag i alla fall en snabbis på satn med Elin men lyckades ändå få med mig två par skor och två klänningar hem:) Jag måste verkligen sluta att shoppa så mkt! Har hur mkt kläder som hells och speciellt klnningar:)

Sen åkte jag till Stallet med elin men jag orkade inte rida så det fick hon göra. Han gick så fint min underbara kille!!:)

Sen har jag bara varit hemma och druckit honungsvatten som min älskade Marcus hela tiden kommer med! Tack älskling för att du finns! Vad skulle jag göra utan dig! Älskar dig så mycket!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. jasså, jo ja ska med ut på lördag. det lutar åt palace... då kanske vi ses.. =)



Jag har inte heller varit ute på huuur länge som helst så det ska faktiskt bli lite kul!!



kram

2009-04-24 @ 09:23:43
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0