Tollare, tollare och ännu fler tollare:)

I lördags kom marie hit med sina två hundar och vi började med att åka ut till krokek och träna lite apportering vid älgsjön. Men det var så kallt så det blev inte så länge. Sen åkte vi till stallet och red. Senare på kvällen blev det pizza och en promenad med hundarna till fotbollspalnen där de kunde busa av sig lite innan natten:)

På söndag morgon bar det av till finspångs brukshundklubb för nellys MH (mentalhälsa) och hon fick ett jättebra omdömme:) Sen åkte vi på tollarträff och träffade en massa andra tollare. Där tränade vi lite markering, och apportering och vi fick mkt bra tips om hur vi ska fortsätta vår träning.

det har verkligen varit en toopenkul och trevlig helg. Synd bara att stackars Marcus har vart sjuk.Hoppas hoppas hoppas att han inte smittar mig!!!

Jag glömde min mob hos mamma och pappa i lördags och fick precis tillbaka den så om någon försökt att nå mig och jag inte svarat så vet ni varför..

Nelly som bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0