Lite bilder..

Tänkte bara lägga in lite bilder från senaste tiden då ja varit väldigt dålig på att uppdatera!
Min skrutt blev 6 månader i går! Grattis!!! Och jag har köpt en iphone:) Bästa mobilen!! Älskar den!

Till min underbara vän: Du är värld någon mycket bättre!!! Du ska ha någon som behandlar dig dom den underbar person du är!! Sluta ta en massa skit och inse att du är värd någon mycket mycket bättre!! Älskar dig gumman!!

Min lilla busunge


Mina söta kusiner Love och Elvira. (Love har gjort ansiktsmålning som en orm:)


Jonnie, jennifer och lilla Liam kom och hälsade på:)


Jag och Elin:)


Sorry elin men måste bara läga upp de här fotot:)


Så här ser Elin ut egentligen:) Gillar din nya stil gumman! Så fint!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman=) hehe bilden vart inte såful ändå;)Älskar dig!! puss

2009-08-24 @ 21:03:24
Postat av: Elin

Tack gumman=) heeh bilden vart inte så ful ändå=P ja jag är värd nån bättre men vart ska man hitta dem.. Älskar dig och du betyder så mycket för mig!! Puss

2009-08-24 @ 21:07:34
Postat av: elin

grattis lilla Ella :)

2009-08-24 @ 21:23:24
Postat av: Emilia

Måste bara skriva att jag tycker Ella är så lik dig på första bilden, ser precis ut som dig när du skrattar. Så söt hon är.

2009-08-24 @ 23:31:27
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: cilla

hej gumman det va länge sen! hoppas att ni mår bra allihopa. själv har man börjat jobba och jaa det är allt som hinns med för tillfället. Gud va Ella blr större och större! =) Och jag tycker hon börjar lika dig nu mer och mer =) Kram på er allihopa!

2009-08-29 @ 09:09:52
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0