Helg:)

Så skönt med helg. Nu känner jag mig ganska frisk (har vart sjuk i veckan ) så på lördag hoppas jag att jag kan jobba;) Marcus ska på julfest och minmamma och pappa ska ta hand om ella. Hon blir så bortskämd när hon är där:) Pappa har köpt en pool som man egentligen ska ha ute men han har satt upp den i tvättstugan så att ella kan bada när hon är där. Hon älskar att bada så de passar perfekt! Nelly vill knappt åka hem därifrån heller utan håller hela tiden koll på pappa så fort han rör på sig i närheten av köket:) Matfixerade hund!!

Lite bilder från vår kamera som jag tömde nyss:)

Karlskrona


I karlskrona med min bror och morfar


tröttis




på väg till farmor och farfar




Rida är kul:)


Min kusin saga


Ella och liam


Dragkamp:)


Bollar är de bästa som finns!


Bada är kul!



Kommentarer
Postat av: Kakan

ha ha, dragkampen ser ut att vara blodigt alvar för Nelly.

2009-12-21 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0