Myskväll igen:)

När vi om hem från maxi gick jag en långpromenad med Nelly det lilla yrvädret som busade i snön och tyckte att det var mycket tråkigt de få minuterna hon fick ha koppel på sig:) Ella somande redan lockan åtta så vi har ätit kycklingbaguette med fetaoströra på till kvällsmat. Nu blir det snart criminal minds och ett glas cola med is och sen är det sängen. I morgon ska marcus till skatteverket och ordna med företaget så jag vt inte vad jag sa hitta på under dan.. Är någon ledig och vill hitta på nåt kul så ring mig:)

Vill ha en systemkamera!!!! De blir så sjukt bra bilder!


Mamma ringde förut och frågade om vi ville komma dit och baka julgodis på söndag. Självklart blev det ett ja:) Ska även åak till Valle då och ta en premiärtur i snön! Ska bli så mysigt! Älskar att rida i snön!



Alla bilder är tagna av fredrik dahlberg. Fotostudio011.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0