Ingen kamera på ett tag..

Kom hem från skolan i går och upptäckte att Marcus tydligen lagt vår kamera i sängen. Nelly hade hittat den och råkat komma åt den så att den sattes på. Och det hade tydligen varir väldigt intressant när linsen åkte ut för när vi kom hem låg kameran på golvet med en lins i tusen bitar bredvid. Det lilla kräket!! Blev lite orolig att hon hade skurit sig på någon bit som var vass men inte då. Det är tur att man har försäkring på allt hemma så jag var och lämnade in kameran i går. Kille i kassan undrade vad kameran hade råkat ut för och han skrattade när jag sa en hund. han hade visst en egen hund som ätit upp hans kamera bara veckan innan:) Men den skulle i alla fall lagas eler så får vi en ny.. Nu har vi lånat adams kamera så länge tills våran är lagad i fall de lilla miraklet skulle få för sig att komma:)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Madde. Hittade din blogg nu precis och planerar att bli en trogen läsare. =P Du får lägga upp en bild på lilla bebisen sen när den tittat ut, är så nyfiken. Tack för hamburgaren idag, haha. Kram!

2009-02-05 @ 18:35:17
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Madde! Så du har en blogg?! Sådant måste du ju berätta för mig förstår du väl=) Nu fick jag veta det genom Emilia och jag planerar också att bli en trogen läsare. Det är kul att läsa och du har lagt upp fins bilder. Det var kul att se dig igår. Puss!

2009-02-06 @ 14:12:19
Postat av: Kakan

Vilken liten sabotör, en söt sabotör!Sen på lördag gumman!

puss

2009-02-07 @ 00:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0