Middag.

Det var ett tag se jag skrev sist ser jag.. Jag ska försöka bättra mig jag lovar!
I går var jag i skolan en stund med Erika och kopierade lite böcker och Jessica följde också med. Vi kom ganska snart fram till att vi skulle gå och ta en fika i stället för att plugga så Jessica och Erika följde med hem till mig. Sedan skulle Jessica träffa Emilia så bjöd hem henne också till mig på fika. Marängswich och kakor:) Det var jättekul att träffa henne för vi har inte setts på jättelänge!! (Vi gick i gymnasiet ihop) Vet inte vad som hänt med texten men jag kan inte fixa de så de får bli som de blir..)

På kvällen var vi hos Adam och Kakan och träffade även marcus föräldrar. Dom tog med sig Nelly hem så hon ska få vara där tills på onsdag. Det passar perfekt nu för jag har massor i skolan nästa vecka och då känns det bra att man vet att hon i stället är där och är ute och busar hela dagarna. Både med hästar och katter:) Hon älskar att var där men jag kan säga att jag saknar henne redan.. Man blir så van av att hon alltid är här och så helt plötsligt är man själv.. inte alls lika kul men hon har det bättre där för nu är det bara tre veckor kvar till beräknat datum och jag orkar inte gå så långt ( typ bara 40 min) så marcus har skött långpromenaderna på kvällen när han kommer hem och är helt slut efter jobbet.

I dag har jag storstädat, pluggat och varit och handlat med Elin för i kväll kommer Emil Malin och Leah hem till oss på middag. Elin kommer alldrig mera åka bil med mig innan jag fått barn har hon konstaterat i dag..:) När jag hade parkerat och stod still så började bilen bredvid oss åka och jag var helt säker på att min bil rullade bakåt så jag fick panik och tryckte på bromsen och drog tag i handbromsen och typ skrek till elin att bromsen inte fungerade varpå hon började asgarva och sa att jag stog still det var bara bilen bredvid som åkte, Hjärnan hänger verkligen inte med i bland. Men vi fick oss ett gott skratt i alla fall och ett gott skratt förlänger ju livet!!:):):)

Kommentarer
Postat av: Kakan

ha ha..kul med bilen:)

puss

2009-02-07 @ 00:48:29
Postat av: Elin

Hej Madde! kul att hitta din blogg! kan jag följa bebisen o allt sen :) inte långt kvar nu, ska bli så spännande! kram

2009-02-07 @ 14:10:11
URL: http://elin1.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha ne tänker inte åka med dig mer=) får bli jag som kör.. Har lite o berätta för sig om kryssningen kan jag säga=) Puss

2009-02-08 @ 22:53:12
Postat av: Jessica

Haha, så roligt det måste varit i efterhand, men läskigt att tro att inte bromsen fungerar! =)

2009-02-09 @ 08:33:40
Postat av: Malin och Leah

Tack för middagen! vad kul att du också har en blogg=). Hittade hit från Elins sida! Hoppas ni har det bra och du lycka till nu! snart börjar eran fantastiska resa tillsammans med ert lilla mirakel.

2009-02-09 @ 21:34:58
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Emil

Hej!



Säger som Malin, kul att hitta dig. Tack för i fredags, hoppas det blir snart igen.



Ha det bra och kom ihåg att vi vill ha snabba rapporter.

2009-02-09 @ 23:33:16
URL: http://norrkopings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0