Bara 4 veckor kvar.. (Morfar läs inte!!)

Det känns helt sjukt.. I dag är det precis en månad kvar till beräknad förlossning. Kan inte förstå att vi ska bliföräldrar. Mamma och pappa blir helt plötsligt mormor och morfar och mormor och morfar gammelmormor och gammelmorfar. Det är så svårt att greppa att man nog inte gör det innan hon är här hos oss. Vi har fortfarande inte kommit fram till vad hon ska heta men just nu står det mellen Ella Lindström och Isabella Lindström. Vilket tycker ni är finast?

Väskan som ska med till bb är packad och klar. Hoppas vi har med allt. Kläder och sådant till mig, kläder, nappar, filtar och gosedjur till bebisen:) Har jag missat något?

Morfar är den enda som inte vet om att vi ska få en tjej och han vill inte veta det i förväg så de är därför han inte får läsa detta inlägg:)

I går var vi på bio och såg filmen mammut. Ganska lång och halvträkig. Men victor vad med i alla fall. Man såg bara lite fort att han gick förbi kameran, men ha var med i alla fall:)

Nu är det dags att plugga lite och sen ska jag följamed emelie ut till stallet:) Vet inte när jag red sist!! Saknar min valle!

Längtar till sommaren! Och tillbaka till thailand. Vi vill åka dit i december igen så jag hopas verkligen att det blir av och att det häller sig lugnt i landet så man kan åka dit. Om vi åker blir det till Koh Lanta igen och några dagar i Bankok och nån dag i puketh:) Längtar:)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägntar efter THAILAND!!! Isabella är finast!

2009-01-28 @ 16:02:53
Postat av: Anonym

tycker helt klart ni ska döpa det lilla livet till Isabella, då kan hon få smeknamnet Ella. :P

2009-01-28 @ 20:29:53
Postat av: Ella

ELLA ÄR FINAST!!!

2009-01-28 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0