Föräldragrupp

I dag har vi varit på föräldragrupp. Ganska skönt att träffa mammor  samma situation! Det roligaste var att vi delades upp tjejer och killar och så fick vi skriva en lista tilsammnas på vad man funderade över. Alla vi tjejer ville veta mera om smärtlindring, När det är dax att åka till sjukhuset, vad man ska ha med sig osv.. Killarna hade i stället skrivit ner vad dom skulle göra sen när dom blev ensamma med barnet, när man kan ta med det och träffa folk och så... Det märks ju vem det är som ska föda barnet i alla fall!! Vi ville veta allt om förlossningen och killarna vad dom ska göra sen:) Barnmorskan skrattade och sa att nästan alla tjejer vill veta om förlossningen och killarna är skräckslagna att bli lämnade ensamma med barnet när man kommit hem:) Marcus är jättenervös men jag vet att han kommer att bli världens bästa pappa!! Nej nu är det dax att sova och i morgon ska jag äta trerätters lunch med min moster och syster och sedan ska jag träffa Elin! Ska bli kul, det var alldels för länge sedan!!

God  natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0