Stackars tidningskille...

I går natt vaknade både jag och marcus till klockan två på natten av att någon öppnade vårat brevinkast men jag hörde inte att det kom någon tidning och sedan lät det som om någon höll på med låset. Jag blev jätterädd och marcus hoppade upp ur sängen och sprang ut mot dörren för att de skulle höras att vi var hemma och så.. Då såg han att det satt fast en tidning i i brevinkastet och drog tag i den. Det kändes som att någon drog tillbaka så han drog ännu hårdare tills han fick in den. Vi såg att det var NT som vi inte alls har så antagligen var det en stackars kille som lade den i fel brevinkast och skulle ta tillbaka den och lägga i rätt. Men det fick han inte för den tog Marcus:) Ganska kul upplevelse sådär mitt i natten;)

Idag har jag pluggat lite och snart kommer Zandra så då blir det promenad med vovvarna och så ska jag försöka laga nån god mat till oss.

I kväll vet jag inte vad som händer kanske ska åka ut till mamma och pappa och äta lite. Alltid skönt att slippa laga mat. Marcus föräldrar vågar jag inte åka till längre.. Det får bli när lillen är född. ( Dom bor typ 5 mil härifrån på en jättemysig hästgård) men det känns för låntgt att åka om det händer något..

Nästa helg är det maskerad för kakan fyller år. Ska bli jättekul men jag har inte en aning om vad jag ska vara. Man ska vara sagofigurer så om någon har ett bra förslag på vad man kan vara så säg till. Måste bara få plats med magen i kläderna:) Nej nu kommer strax Zandra så dagx att börja med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0