Bollhav..

I lördags kom emil, malin, leah, jonnie, jennifer och liam, andreas och jessica hem till oss i krokek och solade, badade och grillade. Jättegod mat och trevligt sällskap!! Bilder kommer när jag får dem från emil:)

I dag var vi och åt middag med marcus föräldrar. En jättretrevlig och rolig kväll. Det fanns ett roligt bollhav som marcus självklart knuffade i mig i men jag och marcus pappa hämnades genom att knuffa i honom med:) Tur att man har barnasinnet kvar:)











Jag kom på en grej som jag och emelie brukaed göra när vi var små så vi var tvungna att testa om de gick att göra fortfarande:) Inte lika smidigt kanske men kul i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Herregud vad min lilla guddotter växer!! Måste få träffa henne snart igen :)

2009-07-05 @ 12:42:44
Postat av: Elin&Astor

måste få se lilla ella snart, längesen nu :) kram

2009-07-06 @ 08:16:13
Postat av: Emil

Hej!



Vet inte vad du har för adress, maila mig så svarar jag tillbaka med bilderna.



/Emil

2009-07-07 @ 23:02:56
URL: http://norrkopings.blogg.se/
Postat av: jessica

guuud vad eran lilla tjejje växer... så söt är hon också... kram =)

2009-07-09 @ 14:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0