Myskväll

I kväll har vi bara varit hemma och ätit en god sallad med räkor och kräftstjärtar på balkongen. Sen blev det en film. Nu ska vi snart sova!

Lilla tiffany är lite bättre i dag så hoppas hoppas att hon blir bra!!

Här kommer lite bilder från i kväll och från helgen på landet:)

Min tränare på min finaste


Glad liten skit!


Så stooor hon har blivit!


Haha vi var ute och gick med hästarna och gina ville inte gå framåt så vi provade att sätta mig på henne och hon blev jätteglad och gick direkt:) Kunde sätta ner fötterna i marken om jag ville så de är ju ingen häst man kan rida ofta:) Men de var lite kul:)


Ella satt själv nästan en hel minut men marcus lyckades bara fota precis när jag fångade henne så hon inte skulle ramla.. Mästerfotografen!! Eller inte:)





Kommentarer
Postat av: elin

vad stor ella blivit! träffade sandra på willys med lilla levi och vi sa att det skulle va kul att ses alla 3 nån dag! kram

2009-07-29 @ 01:22:44
URL: http://elin1.blogg.se/
Postat av: Cilla

Va stor hon har blivit lilltjejen..sitter upp i vagnen och allt =)

2009-07-29 @ 10:39:45
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Teehee, vilka fina bilder! Lilla glada skiten ;D

Fortsätt blogga på! ^^



Titta gärna in på min blogg, om du har tid ;)

Kram! ♥

2009-07-29 @ 11:20:23
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jättefina bilder!! Ella är ju supersöt :D Jättekul att följa din blogg!

2009-07-30 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0