Tråkig regnig dag!!!

Uchvilket tråkigt väder det är i dag. Finns inte så mycket att göra närde regnar. Huset är redan städat för mamma och pappa skulle ha kommit ehm i dag men de ändrade sig till  morgon i stället. Dom är i Karlskrona och hälsar på min lilebror (som förövrigt är mycket längre än mig) som jobbar där. Soft jobb har han. Glider runt på sjön nästan hela dagarna;)

Kom hem från stallet för ett tag sen och i kväll blir de mys framför tv med en bra film och god mat:) Valle mitt lilla kräk var superpig i dag:) Han var så söt och stutsade bara omkring i början. Men sen gick han riktigt fint! Glömde tyvärr kameran i bilen vid stallet och macus ville inte springa dit från ridhuset för att hämta kameran ( Vilket jag förstår för de öste verkligen ner) så de fårbli bilder på min lilla polle någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0