Trist dag!

I dag är de ingen rolig dag alls! Jag och marcus skulle vara hästvakter i dag för hans föräldrar skulle bort. Jag vaknade av att någon gnäggade högt och sprang ner för att kolla att deras lilla fölunge på 5 veckor mådde bra. De gjorde den inte!! Hög feber och var nästan medvetslös så de blev ringa till marcus föräldrar och avbryta deras besök hos ett par kompisar och sedan ringa veterinär.. Så jag har bott i stallet i sex timmar i dag tror jag. Fölet mår inte alls bra och har fått fel nerverna i hjärnan. Förhoppningsvis är det em inflamation som går att fixa men de återstår att se. Så nu blir de att kolla henne varannan timme så de är de jag sak ägna mig åt..

Ska försöka lägga upp lite bilder på söta ella och när jag rider valle senare i kväll om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0