Babygym och bilder från i går.

I går var vi först på långpromenad med hundarna längs strömmen och sedan åkte vi till Totte och jasmine och grillade. Sjukt god mat!!! Det var jättetrevligt och nelly var också  glad som hade tintin att trackasera:)

I dag har Malin, Emil och Leah varit här och hälsat på och snart ska vi till Adam och kakan och äta middag. Emil och Malin åker till Thailand om en vecka och jag är så avundsjuk!! Jag vill åka dit igen!!! Bästa semestern någonsin!!  Vi ska försöka åka nästa år när Ella är lite äldre:)

I dag på morgonen har Ella lekt lite på ett av sian babygym (Hon har två;)) Hon tyckte att det var jättekul och jag lyckades få ett par söta bilder:)

Nelly och Tintin


Totte grillar:)


Supergod mat!! Tack så mkt totte och jasmine!


Totte hade inget att göra:) Haha


Sötnosen var så klart med.


Mitt ena Babygym


Lilla Ella igen!



Kommentarer
Postat av: Malin

Så hittar man till din blogg...vad kul! Hoppas allt är bra och grattis från man säga..Kram

2009-03-23 @ 14:32:01
URL: http://malinfilipsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0