Grilla!!!

I kväll ska vi till totte och jasmine och grilla. Första grillningen i år!! Jag längtar!! Det ska bli så gott.!!

Vi ska snart träffa dem och gå runt strömmen. Deras hund tintin (nellys bästis) ska också följa med så det blir en lång promenad. Jag har packat lite fika också så jag hoppas att solen inte försvinner nu!

Igår var jag och min syster och hälsade på vår gamla ridlärare (hans negendanc) och hans fru. Han var verkligen den bästa ridläraren jag någonsin har haft! Det är så synd att han inte orkar hålla lektioner längre men jag förstår honom, han är ju 83 år nu.. De blevså glada när vi kom så vi ska snart dit igen:) Det är så kul att träffa dom och de har så mkt intressant att berätta så man kan bara sitta och lyssna hur länge som helst. (om man gillar hästar)
Både jag och min syster nästan bokstavligt växte upp i stallet så de blev lite chockade när jag kom med lilla Ella för de visste inte om att jag hade fått barn. Jag kan verkligen tacka hans för mycket. Han har alltid ställt upp för oss och han är verkligen världens underbaraste och bästa ridlärare!! Tack för allt du gjort för oss Hans!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0