Vår!!!

Vad glad man blir när man vaknar och solen skiner in genom fönstret!! Vi har fått en massa blommor i rabatten utanför och man får verkligen vårkänslor!! Äntligen efter denna långa kalla vinter!!

I dag har jag varit på stan och först träffat jessica och hennes syster och sen blev det fika med Zandra på fräcka fröken:)
Jag köpte en klänning till mig ocg e söt röd och vit randig body från polarn och pyret till Ella. Letade också efter en pyamas med fötter på men det tycks vara omöjligt att hitta!! Någon som vet vart det finns??

Sötnosen i sin babysitter. (En sån sorts pyamas som hon har på bilden vill jag ha!!
Tack så mycket till marcus moster, tommy och alla barn i familjen för den söta pyamasen
och de andra supersöta kläderna!!


Äntligen verkar våren vara på väg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vilka affärer har du kollat i? när jessica letade efter såna till alexander så fanns det på både cubus, kapp ahl, lindex och hm... Men det kanske inte är säsong för det nu eftersom det börjar bli vår :P

2009-03-20 @ 00:15:10
URL: http://jennylindqvist.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej på er.

Guuuud vad söt eran dotter är..

MÅSTE få komma och hälsa på er snart och träffa er igen,.

Var länge sen nu ju..



kramar

2009-03-20 @ 11:00:23
URL: http://jayline1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0