plugg..

idag har jag bara pluggat hela dan. Och i kväll och i morgon blir det samma sak. C-uppsatsen ska var inlämnade den 15:e maj och jag har typ 5 sidor att skriva.. Hinner nog med det om jag siter hela dagen i morgon och i kväll..

idag skulle jag ha börjat spela fotboll men marcus jobbar sent och är inte hemma förän sju och jag måste plugga så de får bli nästa veckai stället!

Marcus hade köpt jättesöta kläder till ella på Mallorca:) Ska kanske söka jobb på skandiabanken så man kan få följa med nästa gånag:) haha nej bank är inget för mig:)

Lägger upp bilder från när emelie var ch tränade fältävlan i går och på ellas kläder hon fick senare! Dags att plugga!

Kommentarer
Postat av: Elin

nej madde, du vill INTE börja på skandiabanken. håll dig långt därifrån, trust me! :) tack för inbjudan förresten! vi kommer!

2009-05-06 @ 17:05:26
URL: http://elin1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0