Mycke att göra..

I dag har jag hunnit med mycket. Träffde min moster och lilla saga i morse på stan och åt en god frukost. Sen träffade jag min barndomskompis ida som bor i sthlm. Hon har fått en liten tjej som bara är 16 dagar nu. Hon varr så liten! Kan inte fatta att ella varit så liten. Sen träffade jag Zandra så gick vi hem till mig och hämtade Nelly och sen blev det en promenad till vilbergen och vaccinera ella. Hon var så duktig!! Grät bara i några sekunder när hon fick sprutan. Nu sitter jag och zandra och dricker te och ser på las vegas. Ella sover men snart är det slut på lugnet:) Hoppas bara inte hon får feber av sprutan! I morgon ska hon ju fotas i en studio min fina tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0