Lugn dag?

I dag har vi tagit det lugnt och inte gjort något speciellt. Jag var ute i stallet och red en sväng i morse. Sen tränade jag stannande under gång med Nelly. när det sitter ska jag tävla henne i lydnad för allt de andra som de ska kunna kan hon redan:) Sen åkte vi och handlade mat och nu har vi ätit hemgjord hamburgare med klyftpotatis. Så gott!! Är så mätt så de känns som man ska spricka. Tur att Ella sover så man slipper springa och jaga henne hela tiden. Hon kryper så fort nu och allt som man kan resa sig emot ska man testa!! Väggar, bord, lister, mamma och pappa, nelly mm:) Ja detta var en lugn dag för mig (kanske inte för er andra) men för mig i alla fall. Tack snälla älskling för att jag fick sovmorgon i dag! Vi brukar turas om att gå upp med Ella och man uppskattar verkligen att få sova ut ibland. tur att man är två:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0