Sjuk!

Ush hatar att vara sjuk! I morse mådde jag bar men nu har jag fått feber och skit! Längtar tills marcus kommer hem så jag kan gå och lägga mig. Ella däremot mår utmärkt och skrattar och är jättglad. Den lilla busungen som i alla fall sov till åtta i morse. Mamma är mycket glad och tacksam!:) 

Var precis ute på en promenad men Nelly och Ellla eftersom trots att man är sjuk så måste lilla vovven rastas. Blev ingen jättelång promenad men vi gick till fotbollsplanen så Nelly kunde leka lite med sin boll så nu är hon glad också:)

Ska försöka göra något att äta men har ingen direkt matlust och orka laga mat till bara sig själv.. Ska bli skönt när ella äter vanlig mat för då måste man laga mat! Nu tar man typ en macka eller flingor bara och hur nyttigt är det i längden? Kanske om man gillar grovt mörkt bröd men det gör inte jag! Rostat är godast:) Och mest onyttigt..

Den här veckan ska jag och Elin komma igång med träningen så hoppas jag är frisk i morgon så vi kan träna lite. Onsdag och torsdag blir det stallet och i helgen är de ju kräftskiva:) Nej nu bara svamlar jag.. ha en bra dag allihopa:)
 
Går vist inte att ladda upp bilder nu så de får bli lite bilder på en glad skitunge lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0