Stan med Zandra

Kom precis hem ifrån en sväng på stan med Zandra. Vi shoppade lite och sen gick vi och åt sallad på kupolen. Var sådär faktikt.. Paus är MYCKET bättre men trevligt hade vi i alla fall. I morgon ska jag till Valle på förmiddagen och sen ska jag träffa Zandra klockan ett och plugga ett par timmar och sen ska jag följa med ut till hennes polle. Ska bli kul att se hur han har förändrats sen sist:)  På onsdag ska jag träffa en gammal kompis och hennes söta lilla bebis:) Ska bli jättekul att träffa henne de var alldeles för länge sen!! På torsdag ska jag till öppna förskolan för första gången så de ska bli intressant att se vad Ella tycker om det! Sen i helgen ska vi nog åka och hälsa på marcus mamma och pappa och kolla på deras nya ridbana! Den kommer att bli så snygg!!! Ja en ganska fullspäckad vecka som sagt vad.. Ska försöka hina plugga lite också men de är ju så tråkigt!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0