De tar på en att vara småbarnsförälder:-)

Haha man är verkligen trött jämt! Och då är vi ändå två som hjälps åt. Ok lite beror nog på graviditeten med men inte i marcus fall:-) Vi satt och kollade på grejer på datorn i går kväll och marcus sa till mig att de kanske är dags att gå och lägga sig för vi skulle ju upp tidigt i dag eftersom det är dais för ella som gäller nu. Klockan är säkert över tolv sa han och jag höll med tills vi tittade på klockan... Kvart över 9 var den:-) Och vi var helt slut!!

Måste bara säga att Marcus är så DUKTIG!!! Han har slutat att dricka cola som han verkligen var beroene av! ( drack typ 2 liter om dan ett tag) Och då menar jag verkligen beroende!!!! Men nu har han inte druckit cola på 2,5 vecka så hoppas verkligen att han lyckas hålla det:-) Han har gått ner nästan 3 kilo på den korta tiden så snacka om att cola inehåller MYCKET socker...

Nu blir det mys framför tv:n och i morgon bitti är det tollarträff i kolmården med alla douglas kullsyskon! Ska bli jättekul att träffa alla!:-)

Busvovvarna och ett stökigt vardagsrum a la ella:-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan



Sitter och försöker få ordning på hemsidan igen... mycket rensa text och kod... tyvärr har nästan hela 2010 skrotats helt och hållet, så det kommer att bli nya sidor för hela kullen. Jag har lite att bita i. :)



Men jag snurrade in hit och så ser jag bilden på Dogge och Nelly... jag tar den direkt. ;) - Hur är det möjligt att han ser så förståndig ut? :) Jag menar, han är ju långt ifrån vuxen. ;)



Ella säng såg ut att bli kanonfin.



Ha det gott

Håll Markus borta från Colan... DET ÄR NÄSTAN ENBART SOCKER... men gott... ;)

2010-10-25 @ 19:50:10
URL: http://andrummets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0