Snökaos!!!

Herregud ilket snökaos det är!! Tur att vi ställde in resan till göteborg.. Vi får åka nån dag när de blir lite varmare sen så man kan passa på och gå på liseberg! I går åkte vi ut till mamma och pappa i stället och åt god mat, spelade spel och bara tog det lugnt.

I dag var jag i stallet nyss och alla hästar ville gå in så vi tog in dem redan nu klockan tolv. Och då är de dåligt väder om de vill gå in!!! Nu ska vi snart äta lite mat här hos mamma och pappa och sen ska vi åka hemåt för johan, sandy och lilla angelica kommer hem till oss i kväll.

Satt nyss och kollade igenom bilderna från där jag och jessica var i canada. Åh vilka minnen!! En helt oförglömlig resa med en av mina allra bästaste vänner;) Så glad att du bor i norrköping nu! Och någon gång ska vi tillbaka! Även om de blir om 10 år med familjerna men tillbaka de ska vi!!!:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är absolut minnen för livet och fasen såååååå kul vi hade!!!! Usch vad dålig jag är på att träffa dig. Får ångest! Synd att det inte blev göteborg för er, men tur att ni var vettiga och inte gav er ut i det här vädret. I veckan får vi ta en fika hos dig/mig eller stan. Sen vill jag ha en tjejkväll någon gång och dricka vin, äta något gott och prata minnen! Puss på dig

2010-02-20 @ 13:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0